به صورت کلی می‌توان گفت بیمه مسافرتی کانادا بیمه‌نامه‌ای برای پوشش ریسک‌های سفر و جبران خسارت‌های پیش‌بینی نشده مسافران در سفر به کانادا می‌باشد. این بیمه‌نامه‌ی مسافرتی در صورت بروز مشکلاتی مانند انواع بیماری‌ها (حتی فوت یا بستری‌های طولانی)، حوادث، از دست رفتن چمدان یا مدارک و بار، تأخیر پرواز و غیره، در سفر به کشور کانادا، حمایت مالی و کمک‌های لازم را ارائه خواهد داد.

بیمه مسافرتی کانادا چیست؟

سفر به کانادا تجربه‌ای جذاب است، اما مهم است که برای مواجهه با شرایط غیرمنتظره که ممکن است در سفر شما پیش آید، آماده باشید. یکی از جنبه‌های حیاتی برنامه‌ریزی سفر، بیمه مسافرتی است. مسافرت به کشور کانادا می‌تواند با اهداف تحصیلی، توریستی و یا اقامتی باشند که شرایط داشتن بیمه مسافرتی برای هرکدام متفاوت است. همچنین زمانی که شخصی برای اخذ ویزای کانادا اقدام می‌کند، به او گفته می‌شود که می‌بایست بیمه مسافرتی کانادا را هم تهیه کند. در نظر داشته باشید این وب‌سایت شرایط خرید آنلاین و صدور آنی و بی‌واسطه بیمه مسافرتی سامان کانادا را فراه کرده است و مسافران می‌توانند در چند دقیقه بیمه مسافرتی خود را آنلاین تهیه کنند.

در ادامه این مقاله از بیمه مسافرتی دات کام با هر آنچه در رابطه با بیمه مسافرتی کانادا باید بدانید، آشنا می‌شوید:

نمونه بیمه مسافرتی کانادا

نمونه بیمه مسافرتی کانادا که به صورت آنلاین صادر شده است

  1. بیمه مسافرتی در کانادا

    • اهمیت بیمه مسافرتی
    • بررسی کلی بیمه مسافرتی در کانادا
  2. پوشش و مزایای بیمه مسافرتی در کانادا

    • پوشش پزشکی
    • لغو و وقفه سفر
    • پوشش بار و اشیاء شخصی
  3. انواع طرح‌های بیمه مسافرتی موجود در کانادا

    • بیمه تک سفره
    • بیمه چند سفره
  4. عواملی که در انتخاب بیمه مسافرتی در کانادا موثر هستند

    • مدت زمان سفر
    • مقصد و فعالیت‌ها
    • بیماری‌های پیشین
  5. چگونگی خرید بیمه مسافرتی کانادا

    • آنلاین از بیمه مسافرتی دات کام
    • حضوری
  6. فرآیند اسفاده از بیمه مسافرتی

    • مراحل دریافت کمک از کمک رسان بیمه مسافرتی
    • مدارک مورد نیاز جهت دیافت خسارت
خرید بیمه مسافرتی کانادا

اهمیت خرید بیمه مسافرتی کانادا قبل از سفر

اهمیت بیمه مسافرتی کانادا

در سفرها همواه ریسک‌های مختلفی وجود دارند که میبایست قبل از سفر به آنها فکر کرده باشید. اگر حین سفر بیمار شوید یا چمدان‌های خود را از دست بدهید، یا شرایطی پیش بیاید که مجبور شوید به مبدا باز گردید و … سفر شما کاملا بهم میریزد و هزینه‌های زیادی روی دست شما می‌گذارد. در صورتی که اگر قبل از سفر بیمه مسافرتی کانادا تهیه کرده باشید، حداقل نگرانی خاصی بابت هزینه‌های اضافی پیش آمده نخواهید داشت و می‌توانید با اطمینان خاطر به سفر خود ادامه دهید.

بیمه مسافرتی کانادا به شما، در صورت بروز مشکلاتی مانند بیماری، حادثه، از دست رفتن چمدان یا مدارک و بار، تأخیر پرواز و غیره، در کشور کانادا، حمایت مالی و کمک‌های لازم را ارائه خواهد داد.

بیمه مسافرتی سامان کانادا

مزایای خرید بیمه مسافرتی کانادا

  • جبران هزینه‌های پزشکی، درمانی و بیمارستانی
  • جبران هزینه‌های ناشی از گم شدن مدارک در سفر
  • جبران خسارات ناشی از گم شدن یا دیر رسیدن چمدان‌ها
  • جبران هزینه‌های لغو یا کنسلی سفر
  • پوشش هزینه‌های فوت در سفر و بازگرداندن متوفی

پوشش و مزایای بیمه مسافرتی کانادا

هنگام در نظر گرفتن بیمه مسافرتی در کانادا، مهم است که مفهوم پوشش متنوع آن را درک کنید. پوشش پزشکی امری حیاتی است که اطمینان می‌دهد شما در صورت بیماری یا صدمه در حین سفر محافظت شوید. علاوه بر این، پوشش لغو و وقفه سفر ایمنی مالی فراهم می‌کند اگر رویدادهای غیرمنتظره برنامه‌های شما را با مشکل مواجه کنند. علاوه بر این، پوشش از دست دادن یا دزدیده شدن بار و اشیاء شخصی شما را تضمین می‌کند.

بیمه مسافرتی کانادا بیمه سامان، یکی از بهترین و کامل‌ترین طرح‌های بیمه‌ی سفر به کشور کانادا می‌باشد که پوشش‌هائی تا سقف ۷۰۰۰۰ یورو ارائه میدهد و مسافران می‌توانند این طرح Full Cover را آنلاین تهیه کنند. لازم است بدانید تا زمان نگارش این مطلب، کمترین سقف پوشش‌های بیمه مسافرتی مورد قبول کانادا ۵۰۰۰۰ یورو است.

به صورت کلی بیمه مسافرتی کانادا شامل پوشش‌های زیر است:

خدمات پزشکی و درمانی: ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی برای موارد ناشی از حادثه یا بیماری شامل بستری شدن در بیمارستان و جراحی ها تا سقف پوشش بیمه مسافرتی خریداری شده.

استثنائات بیمه مسافرتی:

در بیمه مسافرتی، بیماری‌های مسبوق به سابقه و هزینه‌های زیبایی و بیماری‌های مزمن و موارد مربوط به مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر تحت پوشش قرار نمی گیرند.

فوریت‌های دندان پزشکی: شامل کشیدن دندان و رفع درد دندان و پانسمان دندان و رفع عفونت دندان تا سقف مندرج در بیمه نامه.

بازگردندان متوفی: چنانچه بیمه شده در خارج از کشور به هر دلیلی فوت شود شرکت بیمه هزینه‌های بازگردندن جسد و تشریفات اداری آن را جبران خواهد نمود.

هزینه بازگشت غیر مترقبه : چناچه بیمه شده به دلیل بیماری یا فوت بستگان درجه 1 مجبور به بازگشت زود هنگام از سفر گردد و از بلیط برگشت خود استفاده ننماید شرکت بیمه هزینه مربوطه را جبران خواهد نمود.

انتقال بیمه شده: به نزدیکترین مرکز درمانی در اثر حادثه یا بیماری و بازگرداندن بیمه شده به ایران در صورت نیاز.

بازگشت یکی از اعضای بلا فصل: بیمه شده به کشور محل اقامت در صورت بستری شدن بیمه شده بیش از 10 روز.

پرداخت هزینه رفت و برگشت: در صورتی که بیمه شده بیش از 10 روز در مقصد سفر بستری گردد می تواند درخواست نماید که یکی از اعضای خانواده به هزینه شرکت بیمه تا 10 روز به عنوان همراه را داشته باشد این هزینه شامل بلیط رفت و برگشت و اقامت خواهد بود.

مشاوره حقوقی و پرداخت هزینه دعوی: در صورتی که بیمه شده طبق قانون مدنی کشور مربوط تحت پیگرد باشد.

پرداخت هزینه های بازگشت کودکان زیر 15 سال: چناچه  بیمه شده در بیمارستان بستری شده و یا فوت شود شرکت بیمه هزینه بازگشت کودکان زیر 15 سال به کشور را متقبل خواهد شد.

تاخیر در ورود باریا مفقودی بار همراه بیمه شده در کشور مقصد: که شامل خرید های ضروری بیمه شده تا سقف مندرج در بیمه نامه می شود.

هزینه های تاخیر هواپیما: شامل اقامت در هتل و صرف غذا با تایید شرکت هواپیمایی.

انواع طرح‌های بیمه مسافرتی موجود در کانادا

بیمه مسافرتی کانادا در انواع مختلفی برای نیازهای مختلف عرضه می‌شود. بیمه تک سفره برای سفر یک‌باره مناسب است، در حالی که بیمه چند سفره برای مسافرانی مکرر به این کشور سفر می‌کنند، مناسب‌تر است. همچنین سقف پوشش‌های بیمه‌ای نیز توسط مسافر قابل بررسی است.

عواملی که در انتخاب طرح بیمه مسافرتی موثر هستند

مسافرین قبل از سفر باید در مورد مقصد به خوبی تحقیق کرده باشند و ریسک‌های مسیر و مقصد را به خوبی درک کرده باشند تا بتوانند بهترین طرح بیمه‌ای را انتخاب کنند. در کنار در نظر گرفتن ریسک‌ها عواملی همچون سن مسافر، تعداد روزهای سفر از عوامل مهم در انتخاب طرح بیمه مسافرتی می‌باشند.

در نظر داشته باشید افرادی که دارای بیماری‌های از قبل موجود مانند بیماری‌های قلبی، فشار خون، قند خون، دیابت، سنگ کلیه و … را دارند، می‌بایست بیمه‌نامه مسافرتی با پوشش بیماری مسبوق به سابقه را خریداری نمایند.

مدارک مورد نیاز برای خرید بیمه مسافرتی کانادا

برای خرید بیمه مسافرتی کانادا مسافرین باید اصل پاسپورت، کد ملی، اطلاعات تماس (شماره موبایل و ایمیل) و اطلاعات سفر که شامل تعداد روزهای اقامت در کشور کانادا است را در دست داشته باشند. باید در ورود اطلاعات مانند نام، کد ملی و شماره پاسپورت بسیار دقت کنید.

نحوه خرید بیمه مسافرتی کانادا

به صورت کلی به دو روش آنلاین و حضوری می‌توانید بیمه مسافرتی کانادا را خریداری کنید:

آنلاین

شما با مراجعه به وب‌سایت بیمه مسافرتی دات کام و انتخاب کشور کانادا و مشخصات فردی، به سادگی می‌توانید همه طرح‌های موجود و قیمت بیمه مسافرتی مربتط با خود را ببینید و طرح مورد نیاز را خریداری کنید. پس از پرداخت حق بیمه به سایت باز می‌گردید و فایل PDF بیمه‌نامه خود را دانلود می‌کنید. این فایل بیمه‌نامه معتبر بوده و نیاز به هیچ کار دیگری ندارد.

حضوری

با به همراه داشتن اصل پاسپورت و کارت شناسایی و مراجعه به دفتر فروش بیمه مسافرتی، می‌توانید بیمه مسافرتی خود را به صورت حضوری تهیه کنید.

تماس با کمک‌رسان و دریافت خسارت بیمه مسافرتی

اگر حین سفر به کشور کانادا به مشکلات یا حوادثی برخوردید، میبایست سریعا به کمک رسان تماس بگیرید و ایشان را در جریان مشکل بوجود آمده قرار دهید.

اطلاعات کامل کمک‌رسان بیمه مسافرتی در بیمه‌نامه درج می‌شود. همچنین اطلاعات تماس با کمک رسان و نحوه دریافت خسارت از بیمه مسافرتی، را به صورت کامل در صفحات دیگری توضیح داده‌ایم که می‌توانید با کلیک روی لینک‌ها آنها را مطالعه کنید.

بیمه مسافرتی کانادا چگونه فعال می‌شود

شما وقتی بیمه مسافرتی تهیه می‌کنید تا 6 ماه فرصت رفتن به سفر را دارید و از زمانی (تاریخ) که مهر خروج در پاسپورت شما درج می‌شود بیمه مسافرتی شما شروع می‌شود و می‌توانید از حمایت‌های بیمه خود استفاده کنید.

بیمه مسافرتی کانادا قابل تمدید است؟

معمولا بیمه‌های مسافرتی قابل تمدید نیستند اما مواردی استثنائاتی هم وجود دارد. اگر قصد تمدید بیمه مسافرتی کانادا را دارید میبایست قبل از اتمام تاریخ بیمه مسافرتی خود با پشتیبانی وب‌سایت بیمه مسافرتی دات کام تماس گرفته و موضوع را مطرح کنید. پس از بررسی‌های لازم به شما پاسخ میدهند که امکان تمدید بیمه مسافرتی وجود دارد یا خیر.

این مطلب برای همه افرادی که قصد سفر به کانادا را دارند مفید است و اگر همچنان سوال یا ابهامی در خصوص بیمه مسافرتی کانادا دارید می‌توانید از پشتیبانی سایت، سوال خود ر ابپرسید.

Leave A Comment