استعلام اصالت بیمه مسافرتی سامان

استعلام اصالت بیمه‌نامه مسافرتی سامان و کنترل اعتبار بیمه‌نامه مسافرتی

نحوه استعلام و کنترل اعتبار بیمه مسافرتی سامان:

همانطور که میدانید بیمه‌نامه مسافرتی سامان، از درگاه‌های مختلفی به فروش میرسد و این بیمه‌نامه معتبرترین بیمه مسافرتی در کشور بوده و مورد تایید همه سفارت‌ها و کشورهای مقصد سفر است. اگه سفارت از شما بیمه‌نامه مهر شده درخواست کرده است، میبایست این موضوع را به فروشنده اطلاع دهید که نسخه فیزیکی بیمه‌نامه را ممهور به مهر بیمه سامان برای ارسال کند اما این بیمه‌نامه با توجه به QR Code یونیک بالای صفحات، بدون مهر نیز مورد پذیرش سفارت‌ها و سایر مراجع خارج از کشور میباشد.

مشتریان می‌توانند اعتبار بیمه‌نامه‌شان را بررسی و مدارک معتبر را به سفارت ارائه کنند. همچنین، کسانی که بیمه‌نامه خود را گم یا فراموش کرده‌اند، با استفاده از این روش می‌توانند اطلاعات خود را دریافت کنند. در این صفحه، مراحل کنترل اعتبار بیمه مسافرتی سامان به شما آموزش داده می‌شود. نحوه بررسی اعتبار بیمه مسافرتی از سایت تراویس دات آی آر در پورتال بیمه سامان و دریافت تأییدیه به شما نشان داده می‌شود.

استعلام اعتبار و اصالت بیمه مسافرتی سامان

نمونه بیمه‌نامه مسافرتی سامان

خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان:

برای خرید و صدور آنلاین بیمه مسافرتی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. پس از انتخاب کشور مقصد و سن مسافر، لیست طرح‌های ارائه شده با پوشش‌های متفاوت و سقف‌هایی از ۱۰۰۰۰ یورو تا ۷۰۰۰۰ یورو برای شما نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب طرح، ورود اطلاعات و پرداخت حق بیمه، بیمه‌نامه شما صادر می‌شود و می‌توانید نسخه الکترونیکی بیمه مسافرتی خود را به صورت فایل PDF دانلود کنید. این فایل بیمه‌نامه در همه موارد پاسخگوی نیاز مسافرین میباشد. همچنین در صورت نیاز می‌توانید نسخه فیزیکی بیمه‌نامه درخواست دهید و آن را با پیک یا پست دریافت کنید.
در نظر داشته باشید صدور بیمه‌نامه میبایست قبل از آغاز سفر، انجام شود.
اطلاعات کمک‌رسان و مراکز طرف قرارداد خارج از کشور، در بیمه‌نامه شما ذکر می‌شود.
در صورت عدم دریافت ویزا و یا عدم خروج از کشور می‌توانید بیمه‌نامه خود را باطل کرده و تمام وجه پرداختی را استرداد نمائید.

نمونه خرید آنلاین و صدور بیمه مسافرتی سامان

اگر همچنان سوال یا ابهامی در خصوص خرید یا استفاده از بیمه مسافرتی دارید، با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. به صورت ۷/۲۴ پاسخگوی مسافرین گرامی هستیم.