خرید آنلاین بیمه مسافرتی شینگن

مقایسه طرح‌ها، انتخاب و خرید آنلاین بیمه سفر به کشورهای حوزه شینگن

اعتبار بیمه‌نامه مسافرتی، از زمان (تاریخ) درج مهر خروج بر روی گذرنامه مسافر آغاز می‌شود. این بیمه‌نامه مسافرتی در تمامی کشورهای حوزه شینگن معتبر است. برای دریافت ویزا میبایست اعتبار بیمه‌نامه مسافرتی از کل دوره ویزا (مدت سفر) دو روز بیشتر باشد که مسیر را هم تحت پوشش قرار دهد.

طبق اعلام سفارت ایتالیا برای دریافت ویزا میبایست اعتبار بیمه‌نامه مسافرتی، از دوره ویزا (مدت سفر) حداقل ۱۰ روز بیشتر باشد.

در صورتی که نیاز به بیمه‌نامه مهر شده دارید، پس از خرید از طریق واتس‌اپ پشتیبانی بیمه مسافرتی، درخواست خود را اعلام کنید. بیمه مسافرتی مهر شده برای شما ارسال می‌گردد.

بیمه مسافرتی شینگن

بیمه مسافرتی شینگن چیست و چه ریسک‌هایی را تحت پوشش قرار میدهد؟

بیمه مسافرتی شینگن شامل پوشش‌های مختلفی است که در مسافرت به کشورهای عضو حوزه شینگن ارائه می‌شود و ریسک‌های مسافرین مانند هزینه‌های فوریت‌های پزشکی و دندانپزشکی، بازگشت ضروری به کشور و سایر پوشش‌ها را در سفر به کشورهای حوزه شینگن از ۳۰,۰۰۰ یورو تا سقف ۷۰,۰۰۰ یورو تحت پوشش قرار میدهند. دقت فرمائید اعتبار این بیمه مسافرتی باید با کل دوره ویزا برابر یا بیشتر باشد. برای مثال اگر شما برای دریافت ویزای ۳ ماهه اقدام کرده‌اید، می‌بایست برای ۹۲ روز بیمه مسافرتی شینگن تهیه کنید.

بیمه مسافرتی دات کام، مرجع فروش و صدور آنلاین بیمه مسافرتی سامان

پادکست کوتاه بیمه مسافرتی شینگن

معرفی، خرید، پوشش‌ها، کمک‌رسان و …

بیمه مسافرتی شینگن

خرید اینترنتی و صدور آنلاین بیمه مسافرتی شینگن

نمونه بیمه مسافرتی سامان شینگن که به صورت آنلاین خریداری و صادر شده است:

نمونه بیمه مسافرتی شینگن سامان که اینترنتی صادر شده است

بیمه مسافرتی شینگن چیست؟

بیمه سفر به حوزه شینگن یک نوع بیمه مسافرتی است که ریسک‌های سفر به کشورهای عضو حوزه شینگن را تحت پوشش قرا میدهد. حوزه شینگن شامل ۲۶ کشور اروپایی است که توافقنامه شینگن را امضا کرده‌اند و بین آنها یک منطقهٔ مشترک با قوانین و ضوابط مشترک برای مسافرت و اقامت شکل داده‌اند. کشورهای حوزه شیگن عبارتند از اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن‌اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس. هدف اصلی از تشکیل حوزه شنگن، ایجاد فضایی مشترک برای آزادی حرکت شهروندان کشورهای عضو و حرکت آسان‌تر میان آنها است.

این کشورها با حذف مرزهای داخلی، امکان سفر و اقامت آسان‌تر در میان آنها را فراهم کرده‌اند و شهروندان کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به گذرنامه و ویزا می‌توانند در این کشورها به سفر بروند. اما لازم به ذکر است که برخی از این کشورها مانند لیختن‌اشتاین، عضو اتحادیه اروپا نیستند ولی به عنوان عضو حوزه شنگن در توافقنامه شنگن شرکت کرده‌اند.

بیمه مسافرتی به حوزه شینگن با ارائه این پوشش‌ها به شما امکان می‌دهد که با اطمینان بیشتری به سفر خود بروید و در صورت بروز هرگونه مشکل، مانند بیماری، تأخیر پرواز یا از دست رفتن بار، از تسهیلات بیمه بهره‌مند شوید.

آیا بیمه مسافرتی شینگن اجباری است؟

در جواب این سوال باید بگوئیم بله! برای ورود به کشورهای عضو شینگن دارا بودن بیمه مسافرتی شینگن با تاریخ معتبر، اجباری است و تا زمانی که در این کشورها تردد می‌کنید، میبایست بیمه مسافرتی شما معتبر باشد. همچنین مسافرین باید زمانی که برای اخذ ویزای شینگن اقدام می‌کنند، بیمه مسافرتی معتبر داشته باشند. در نظر داشته باشید با توجه به اینکه روی بیمه‌نامه مسافرتی شینگن اسم کشور خاصی نوشته نشده است، این بیمه‌نامه امکان استفاده در تمام کشورهای این حوزه را دارد و این موضوع یکی از مزایای بیمه مسافرتی شینگن به شمار می‌رود. اگر در مورد بیمه مسافرتی شینگن سوال یا ابهامی دارید می‌توانید از طریق لینک زیر از کارشناسان بیمه مسافرتی مشاوره رایگان دریافت کنید:

تماس با بیمه مسافرتی

وب‌سایت فروش آنلاین بیمه مسافرتی امکان خرید بیمه مسافرتی با پوشش‌های ۳۰۰۰۰ یورو، ۵۰۰۰۰ یورو و ۷۰۰۰۰ یورو برای کشورهای حوزه شنگن را به صورت آنلاین فراهم کرده است.

بیمه مسافرتی شینگن

پوشش‌های بیمه مسافرتی شینگن

بیمه مسافرتی به مقصد هر یک از کشور های حوزه اتحادیه شینگن، بنا به اجباری بودن در هنگام ارائه درخواست ویزا به سفارت کشور عضو شینگن با سه سقف بیمه‌ای قابل ارائه و خریداری می‌باشد که می‌تواند پوشش‌های متنوعی را ارائه دهد. در ادامه، برخی از انواع پوشش‌های بیمه مسافرتی معمول برای سفر به حوزه شینگن را بررسی می‌کنیم:
مسافرهایی که مقصد آنها یکی از کشورهای حوزه شینگن می‌باشد می‌توانند بیمه‌نامه‌هایی با سقف‌های ۳۰.۰۰۰ یورو، ۵۰.۰۰۰ یورو و ۷۰.۰۰۰ یورویی را خریداری نمایند.

همچنین در پوشش‌های بیمه‌های مسافرتی بیمه‌نامه‌هایی طراحی شده‌اند که بیماری‌های مسبوق به سابقه را نیز پوشش می دهند. لذا با توجه به اینکه بیماری های مسبوق به سابقه تحت پوشش بیمه‌نامه‌های مسافرتی عادی قرار نمی‌گیرند و استثنا می‌گردند، به افرادی که بیماری‌های پیش زمینه‌ای مانند بیماری قلبی، فشار خون، قند خون، دیابت و سنگ کلیه و … دارند پیشنهاد می‌گردد بیمه‌نامه مسافرتی با پوشش بیماری مسبوق به سابقه را خریداری نمایند.

موارد تحت پوشش بیمه‌های مسافرتی حوزه شینگن

۱ . پوشش پزشکی:

همانطور که میدانیم عمده‌ی ریسک‌های مسافرین در سفر مربوط به ریسک‌های پزشکی و دندانپزشکی هستند که با توجه به میانگین هزینه‌های درمانی کشورهای حوزه شینگن، خسارت‌های مالی بسیار زیادی را به مسافرین وارد می‌کنند. پوشش پزشکی بیمه مسافرتی شامل پرداخت هزینه‌های پزشکی و درمانی در طول مدت سفر و در کشور مقصد سفر به استثنای هزینه‌های زیبایی تا سقف بیمه‌ای خریداری شده می‌باشد . چنانچه در طول مدت سفر درهر یک از کشور های حوزه شینگن بیماری حادث شود و یا حادثه ای که منجر به مصدومیت برای مسافر رخ دهد، مسافری که بیمه‌نامه مسافرتی قبل از شروع سفر خود خریداری نموده می‌تواند خسارت‌های مربوطه را از محل بیمه‌نامه خود از شرکت بیمه مربوطه داخل و یا خارج ایران تا سقف مندرج در بیمه نامه را دریافت نماید. .مشروط به اینکه آن بیماری مسبوق به سابقه نباشد. و یا اینکه بیمه نامه ی مسافرتی خریداری شده با پوشش بیماری مسبوق به سابقه باشد.
این پوشش شامل مراقبت‌های پزشکی، بستری در بیمارستان، داروها، معاینات و سایر خدمات بهداشتی تا سقف بیمه‌نامه مسافرتی خریداری شده می‌باشد.
هر چند که بیمه‌نامه‌ای نیز جهت بیماری‌های مسبوق به سابقه طراحی شده و در سایت موجود می‌باشد. مسافر با خرید این بیمه‌نامه و پرداخت حق بیمه مربوطه بیماری‌های مسبوق به سابقه خود را مانند بیماری‌های قلبی و کلیوی را نیز تحت پوشش قرارمی دهد.

توضیح: بیماری مسبوق به سابقه به بیماری گفته می شود که در اثر بیماری دیگری که از قبل وجود دارد اتفاق بیفتد.مانند فشار خون که گاها منجر به سکته می شود. یا مانند بیماری سنگ کلیه که در سفر با حرکت کردن سنگ در کلیه یا مثانه مشکلاتی به وجود اورد و مثال هایی از این قبیل. و همینطور مشکلاتی که در اثر بیماری دیابت بروز می کند.

۲ . پوششش دندانپزشکی:

این پوشش هزینه‌های خدمات فوریت‌های دندانپزشکی را تا سقف مندرج در بند فوریت‌های دندانپزشکی بیمه مسافرتی را شامل می‌شود.

۳ . پوشش تأخیر پرواز:

این پوشش هزینه‌های غیر مترغبه در سفر شما را تأمین می‌کند که در صورت تأخیر پرواز در سفر به کشورهای حوزه شینگن، هزینه‌های مرتبط با اقامت موقت، خوراک و انتقال به مقصد نهایی را تقبل می‌کند.

۴ . پوشش بار:

این پوشش شامل خسارت یا از دست رفتن بار شما در سفر به کشور مقصد در حوزه شینگن است. ممکن است شامل هزینه جبران خسارت، جبران از دست رفتن بار، و هزینه‌های مربوط به بار مسافرتی شما باشد. این پوشش بیمه مشافرتی هزینه‌های الزامی سفر را درصورت عدم دریافت چمدان در کشور مقصد را پرداخت می نماید. مانند خرید لوازم بهداشت شخصی و خرید لباس مورد نیاز در سفر

لازم به ذکر است در سفرهایی که دارای استاپ در بین مسیر می‌باشند این پوشش به دلیل عدم توجه کافی از سوی پرسنل فرودگاهی توصیه می‌گردد.

۵ . ارسال وجه انضمان:

در صورتی که وجه نقد بیمه شده در طول مدت سفر در نتیجه مفقود شدن بار و یا سرقت بار و یا حادثه و بیماری از بین برود و نیز مبلغ مورد درخواست بیمه شده قبل از سفر به صورت وجه نقد نزد شرکت بیمه سپرده شده باشد تا سقف مندرج در بیمه نامه در سفر به بیمه شده پرداخت می‌گردد.

۶ . پوشش معاضدت حقوقی:

شامل مشاوره حقوقی و پرداخت هزینه‌های دعاوی بیمه شده در صورتی که طبق قوانین مدنی کشور مربوطه تحت پیگرد باشد تا سقف مندرج در بیمه‌نامه

۷ . پوشش بازگرداندن جسد متوفی:

هزینه بازگرداندن فرد فوت شده و تشریفات اداری مربوطه از هر کشور خارجی به کشورمبدا معادل ۱۵ بلیط اکونومی ایرلاینی می باشد که متوفی را به کشور مبدا باز می‌گرداند. این ایرلاین‌ها عمدتا ایرلاین‌های ملی می‌باشند نه ایرلاین‌های خصوصی که همین امر موجب هزینه‌های بسیار گزاف می‌شود. این پوشش بیمه‌ای تمامی هزینه‌های انتقال جسد را پوشش می‌دهد.

لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد منجر به فوت هزینه‌های بیمارستانی اعم از حادثه یا بیماری هم مستتر می‌گردد که جمیع مباحث، منجر به هزینه‌های بسیار گزاف برای گردشگران در سفر می‌گردد.

۸ . پرداخت هزینه های بلیط رفت و برگشت:

هزینه اقامت یک نفر به درخواست بیمه شده مشروط به اینکه بیمه شده بیش از ۱۰ روز در محل اقامت بستری شده باشد تا سقف مندرج در بند بیمه نامه.

۹ . بازگشت هزینه‌های برگشت:

یکی از اعضای بلافصل خانواده به کشور محل اقامت در صورتی که بیمه شده بیش از ۱۰ روز بستری شده باشد. یا هزینه بازگشت کودکان زیر ۱۵ سال بیمه شده به ایران در صورت فوت و یا بستری شدن بیش از ۱۰ روز بیمه شده در مقصد سفر.

۱۰ . پرداخت هزینه های بازگشت غیر منتظره:

بیمه شده به ایران به دلیل مسایل حاد پزشکی

۱۱ . جبران هزینه های بیماری کوید ۱۹:

در صورت ابطلاع بیمه شده به بیماری کوید ۱۹ در طول مدت سفر چناچه ۷۲ ساعت قبل از سفر تست کوید ۱۹ را داده باشد و کارت واکسن دوز دوم را نیز داشته باشد هزنه‌های بیماری و قرنطینه بیمه شده تا سقف مندرج در پوشش کوید ۱۹ قابل پرداخت خواهد بود.

مهم است که قبل از خرید بیمه، شرایط و محدودیت‌های هر پوشش را به دقت مطالعه کنید و اطمینان حاصل نمایید که بیمه نامه مسافرتی خریداری شده تمامی نیازهای شما را پوشش می‌دهد.

همچنین، توجه داشته باشید که پوشش‌ها و شرایط می‌توانند در هر طرح بیمه‌ای متفاوت باشند.
لذا با توجه به هزینه‌های گزاف غیر قابل پیش بینی در سفردارا بودن بیمه مسافرتی در طول سفر به مسافرین عزیز توصیه می گردد.

دریافت خسارت بیمه مسافرتی شینگن

همانطور که میدانید شرکت‌های بیمه برای اینکه بتوانند به مسافرین و بیمه شدگان خارج از مرزهای کشور خدمات بیمه مسافرتی را ارائه دهند، از شرکت‌های کمک‌رسان استفاده می‌کنند که این شرکت‌ها به عنوان مراکز خدمت رسانی یا شرکت‌های کمک‌رسان نامیده می‌شوند. در صورتی که مسافرین دچار مشکل خساراتی شده و قصد دریافت کمک و استفاده از پوشش‌های بیمه مسافرتی خود، یا جبران خسارت ناشی را از شرکت بیمه را داشته باشد، ابتدا باید با شرکت کمک رسان مندرج در بیمه‌نامه تماس حاصل گرفته و ضمن مشاوره با کارشناسان فارسی زبان، با ارائه مدارکی چون اصل بیمه نامه، اصل گذرنامه و گزارش‌های مرتبط با هزینه خسارت خود را طلب کند.

بیمه‌های مسافرتی کشورهای حوزه شینگن

هیچ تفاوتی نمیکند که مسافر به کدامیک از کشورهای حوزه شینگن سفر می‌کند. مسافر میبایست قبل از آغاز سفر بیمه مسافرتی مورد قبول کشورهای حوزه شینگن را خریداری کرده باشد. لازم به ذکر است بیمه مسافرتی سامان به عنوان قدیمی‌ترین و پرفروش بیمه مسافرتی در کشور، مورد تایید همه کشورهای عضو پیمان شینگن میباشد. اینجا به برخی از موارد پربازدید در خصوص کشورهای حوزه شینگن میپردازیم.

بیمه مسافرتی آلمان برای دریافت ویزا و سفر به کشور آلمان

بیمه مسافرتی فرانسه برای دریافت ویزا و سفر به کشور فرانسه

بیمه مسافرتی هلند برای دریافت ویزا و سفر به کشور هلند

بیمه مسافرتی بلژیک برای دریافت ویزا و سفر به کشور بلژیک

بیمه مسافرتی سوئد برای دریافت ویزا و سفر به کشور سوئد

بیمه مسافرتی سوئیس برای دریافت ویزا و سفر به کشور سوئیس

بیمه مسافرتی اتریش برای دریافت ویزا و سفر به کشور اتریش

بیمه مسافرتی اسپانیا برای دریافت ویزا و سفر به کشور اسپانیا

بیمه مسافرتی دانمارک برای دریافت ویزا و سفر به کشور دانمارک

بیمه مسافرتی ایتالیا برای دریافت ویزا و سفر به کشور ایتالیا

اگر همچنان ابهام یا سوالی در خصوص تهیه و استفاده از بیمه مسافرتی در کشورهای حوزه شینگن دارید، می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین، تلفن یا واتس‌اپ با ما در ارتباط باشید.

اگر همچنان سوال یا ابهامی در خصوص خرید یا استفاده از بیمه مسافرتی دارید، با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. به صورت ۷/۲۴ پاسخگوی مسافرین گرامی هستیم.