خرید آنلاین بیمه مسافرتی اروپا

مقایسه طرح‌ها و انتخاب و خرید آنلاین بیمه سفر به کشورهای اروپایی

امکان خرید بیمه‌نامه با سقف پوشش ۷۰۰۰۰ یورو Full Cover

– چرا بیمه مسافرتی برای اروپا؟

بیمه مسافرتی طرح اروپا چیست و چه ریسک‌هایی را تحت پوشش قرار میدهد؟

طرح بیمه مسافرتی اروپا، یکی از بهترین و کامل‌ترین طرح‌های بیمه‌ی سفر است که پوشش‌هائی تا سقف ۷۰۰۰۰ یورو ارائه میدهد و مسافران می‌توانند این طرح Full Cover را آنلاین تهیه کنند. باید به این نکته دقت داشته باشیدکه بیمه‌نامه سفر به کشورهای اروپایی برای مسافرانی که درخواست دریافت ویزای شینگن دارند الزامی است. این گروه از مسافران بدون توجه به اینکه برای تجارت، گردشگری، تحصیل، تعطیلات یا به دلایل دیگری به حوزه شنگن میروند، باید بیمه سفر به اروپا برای تمام مدت اقامت خود در اروپا داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به صفحه بیمه مسافرتی شینگن مراجعه کنید.

پادکست بیمه مسافرتی طرح اروپا

معرفی، خرید، پوشش‌ها، کمک‌رسان و …

بیمه مسافرتی سراسر نقاط جهان

برای خرید بیمه مسافرتی، میتوانید با شرکت‌های بیمه معتبری که خدمات بیمه مسافرت را ارائه می‌دهند مانند بیمه سامان، تماس بگیرید یا به سایت فروش آنلاین بیمه مسافرتی مراجعه کنید. شرکت‌های بیمه معتبر معمولاً پوشش‌های مختلفی را برای سفر به سراسر نقاط جهان ارائه می‌دهند، از جمله بیمه فوریت‌های پزشکی و دندانپزشکی، بیمه مفقودی چمدان‌ها، مدارک و بار و …، بیمه تأخیر پرواز و بیمه مسئولیت مدنی و سایر پوشش‌ها.

قبل از خرید بیمه سفر خارجی، بهتر است قوانین و شرایط بیمه را به دقت مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی نیازهای خود را در پلن بیمه انتخابی پوشش داده شده است. همچنین، توجه کنید که برخی از بیمه‌ها ممکن است محدودیت‌هایی در مورد بیماری‌های مزمن یا وضعیت‌های خاص داشته باشند.

این نکته را همواره در نظر داشته باشید بیمه مسافرتی سامان سالهاست که بالاترین پوشش‌ها و خدمات بیمه مسافرتی را در کشور ارائه میدهد.

پرداخت حق بیمه نیز بسته به پوشش و مدت زمان سفر و سن مسافر ممکن است متفاوت باشد. پس از خرید بیمه، شما بیمه‌نامه خود را دریافت می‌کنید که شماره تماس بیمه‌گر، کمک‌رسان و اطلاعات ضروری دیگر را در بر دارد. در صورت بروز هرگونه مشکل در سفر، باید با کارشناسان شرکت بیمه تماس بگیرید و مورد خود را گزارش دهید.

بنابراین، خرید بیمه مسافرتی برای حفظ امنیت و آرامش خاطر شما در سفر بسیار توصیه می‌شود.

بیمه مسافرتی سراسر نقاط دنیا

اهمیت داشتن بیمه مسافرتی در سفرهای اروپایی

زمانی که مسافر با برخی از مشکلات پیش‌بینی‌نشده در سفرهای خارجی روبه‌رو شود، اهمیت بیمه مسافرتی مشخص می‌شود. برای مثال مواردی مانند تاخیر در پرواز یا کنسلی آن، مفقود شدن چمدان‌ها، بیماری ناگهانی در سفر و نیاز مسافر به دارو، درمان و مراقبت پزشکی یا زمانی بر اثر اتفاقی مسافر نیاز به مشاوره حقوقی و قضائی دارد، در کشورهای خارجی مواردی هستند که نیاز به خرید بیمه مسافرتی را برای سفرهای خارج از کشور ضروری می‌کنند.

در نظر داشته باشید که بیمه مسافرتی، بیمه‌ای است که ویژه سفرهای خارجی طراحی شده است. در واقع بیمه مسافرتی ریسک‌های مختلفی را که مسافر می‌تواند در سفرهای خارجی تجربه کند را شناسایی کرده و مسافر را در برابر انواع ریسک‌های سفر تحت پوشش می‌دهد.

پوشش‌های بیمه مسافرتی اروپا

بیمه مسافرتی به مقصد هر یک از کشورهای اروپایی، با ۳ سقف بیمه‌ای قابل خریداری می‌باشد. که هر طرح می‌تواند پوشش‌های متنوعی را به مسافرین ارائه دهد. در ادامه، برخی از انواع پوشش‌های بیمه مسافرتی معمول برای سفر را بررسی می‌کنیم:
مسافری که قصد سفر به کشوری اروپایی را داشته باشد می‌تواند بیمه‌نامه‌هایی با سقف‌های ۳۰.۰۰۰ یورو و ۵۰.۰۰۰ یورو و ۷۰.۰۰۰ یورویی یا Full Cover را تهیه نمایند.

همچنین در پوشش‌های بیمه‌های مسافرتی، بیمه‌نامه‌هایی طراحی شده‌اند که بیماری‌های مسبوق به سابقه یا بیماری‌های پیش زمینه‌ای را نیز پوشش می‌دهند لذا به افرادی که بیماری‌های پیش زمینه‌ای مانند بیماری قلبی، فشار خون، قند خون، دیابت، سنگ کلیه و … را دارند پیشنهاد می‌شود بیمه‌نامه مسافرتی با پوشش بیماری مسبوق به سابقه را خریداری نمایند.

موارد تحت پوشش بیمه مسافرتی اروپا

۱. پوشش پزشکی:

این پوشش شامل مراقبت‌های پزشکی، بستری در بیمارستان، داروها، معاینات و سایر خدمات بهداشتی تا سقف بیمه نامه مسافرتی خریداری شده می باشد.
هر چند که بیمه نامه ای نیز جهت بیماری‌های زمینه‌ای یا مسبوق به سابقه طراحی شده و در سایت موجود می باشد. مسافر با خرید این بیمه‌نامه و پرداخت حق بیمه‌ی مربوطه، بیماری‌های مسبوق به سابقه خود را مانند بیماری‌های قلبی و کلیوی را نیز تحت پوشش قرارمی دهد. پوشش پزشکی بیمه مسافرتی شامل پرداخت هزینه‌های پزشکی و درمانی در طول مدت سفر و در کشور مقصد سفر به استثنا هزینه‌های زیبایی تا سقف بیمه‌ای خریداری شده می‌باشد. در طرح سراسر دنیا بیمه مسافرتی چنانچه در طول مدت سفر در هر یک از کشورهای جهان به جز آمریکا، کانادا و ژاپن بیماری حادث شود و یا حادثه‌ای که منجر به مصدومیت گردد برای مسافر رخ دهد، مسافری که بیمه‌نامه مسافرتی قبل از شروع سفر خود خریداری نموده می‌تواند خسارت‌های مربوطه را از محل بیمه نامه خود از شرکت بیمه مربوطه داخل و یا خارج ایران تا سقف مندرج در بیمه‌نامه را دریافت نماید.

۲. پوشش دندانپزشکی:

این پوشش هزینه‌های خدمات فوریت‌های دندانپزشکی را تا سقف مندرج در بند فوریت‌های دندانپزشکی بیمه‌نامه را شامل می‌شود.

۳. پوشش تأخیر پرواز:

این پوشش هزینه‌های غیر مترغبه در سفر شما را تأمین می‌کند که در صورت تأخیر پرواز در طول مدت سفر، هزینه‌های مرتبط با اقامت موقت، خوراک و انتقال به مقصد نهایی را پوشش میدهد.

۴. پوشش بار:

این پوشش شامل خسارت یا از دست رفتن بار شما در سفر به کشور مقصد است. ممکن است شامل هزینه جبران خسارت، جبران از دست رفتن بار، و هزینه‌های مربوط به بار مسافرتی شما باشد. این پوشش بیمه‌ای هزینه‌های الزامی سفر را در صورت عدم دریافت چمدان در کشور مقصد را پرداخت می‌نماید. مانند خرید لوازم بهداشت شخصی و خرید لباس مورد نیاز در سفر.

لازم به ذکر است در سفرهایی که دارای استاپ در بین مسیر می‌باشند این پوشش توصیه می‌گردد.

۵. ارسال وجه انضمان:

در صورتی که وجه نقد بیمه شده در طول مدت سفر در نتیجه مفقود شدن بار و یا سرقت بار و یا حادثه و بیماری از بین برود و نیز مبلغ مورد درخواست بیمه شده قبل از سفر به صورت وجه نقد نزد شرکت بیمه سپرده شده باشد تا سقف مندرج در بیمه نامه در سفر به بیمه شده پرداخت می‌گردد.

۶. پوشش معاضدت حقوقی:

شامل مشاوره حقوقی و پرداخت هزینه‌های دعاوی بیمه شده در صورتی که طبق قوانین مدنی کشور مربوطه تحت پیگرد باشد تا سقف مندرج در بیمه‌نامه

۷. پوشش بازگرداندن جسد‌:

هزینه بازگرداندن فرد فوت شده و تشریفات اداری مربوطه از هر کشور خارجی به ایران معادل ۱۵ بلیط اکونومی ایرلاینی می‌باشد که متوفی را به کشور مبدا باز می‌گرداند.
لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد منجر به فوت هزینه‌های بیمارستانی اعم از حادثه یا بیماری هم مستتر میگردد که جمیع مباحث منجر به هزینه‌های بسیار گزاف برای گردشگران در سفر می گردد.

۸. پرداخت هزینه‌های بلیط رفت و برگشت:

هزینه اقامت یک نفر به درخواست بیمه شده مشروط به اینکه بیمه شده بیش از ۱۰ روز در محل اقامت بستری شده باشد تا سقف مندرج در بند بیمه نامه.

۹. هزینه‌های بازگشت ضروری:

یکی از اعضای بلافصل خانواده به کشور محل اقامت در صورتی که بیمه شده بیش از ۱۰ روز بستری شده باشد. و یا هزینه بازگشت کودکان زیر ۱۵ سال بیمه شده به ایران در صورت فوت و یا بستری شدن بیش از ۱۰ روز بیمه شده در مقصد سفر.

۱۰. پرداخت هزینه‌های بازگشت غیر منتظره:

شامل پرداخت هزینه‌های بازگشت مسافر بیمه شده به ایران به دلیل مسایل حاد پزشکی

۱۱. جبران هزینه های بیماری کوید ۱۹:

در صورت ابطلاع بیمه شده به بیماری کوید ۱۹ در طول مدت سفر
چناچه ۷۲ ساعت قبل از سفر تست کوید ۱۹ را داده باشد و کارت واکسن دوز دوم را نیز داشته باشد هزینه‌های بیماری و قرنطینه بیمه شده تا سقف مندرج در پوشش کوید ۱۹ قابل پرداخت خواهد بود.

مهم است که قبل از خرید بیمه، شرایط و محدودیت‌های هر پوشش را به دقت مطالعه کنید و اطمینان حاصل نمایید که بیمه نامه مسافرتی خریداری شده تمامی نیازهای شما را پوشش می‌دهد.

همچنین، توجه داشته باشید که پوشش‌ها و شرایط می‌توانند در هر طرح بیمه‌ای متفاوت باشند.

اگر همچنان سوال یا ابهامی در خصوص خرید یا استفاده از بیمه مسافرتی دارید، با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. به صورت ۷/۲۴ پاسخگوی مسافرین گرامی هستیم.