خرید آنلاین بیمه مسافرتی ورودی به ایران

این بیمه‌نامه مخصوص مسافرینی است که از هر کشوری، قصد ورود به ایران را دارند.

– چرا بیمه مسافرتی ورود به ایران؟

بیمه مسافرتی ورود به ایران چیست و چه ریسک‌هایی را تحت پوشش قرار میدهد؟

بیمه مسافرین ورودی به ایران (incoming) در واقع بیمه‌نامه‌ای است که توسط مسافران قبل از سفر و ورود به کشور ایران تهیه می‌شود. این بیمه‌نامه شامل پوشش‌های کاملی مانند درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و کمک و تأمین خدمات اضطراری در صورت بروز حوادث و ریسک‌های مربوط به مسافرت به ایران است. مسافرین ورودی به ایران باید در نظر داشته باشند ارائه این بیمه نامه مسافرتی در مبادی ورود به کشور ایران الزامی شده است.

این بیمه‌نامه مسافرتی در مبادی ورودی به ایران برای اطباع غیر ایرانی اجباری می‌باشد.

پادکست بیمه مسافرتی ورودی به ایران

معرفی، خرید، پوشش‌ها، کمک‌رسان و …

بیمه مسافرتی ورودی به ایران

برای خرید بیمه مسافرتی ورودی به ایران، ابتدا باید به سایت فروش آنلاین بیمه مسافرتی مراجعه کنید. طرح بیمه مسافرین ورودی به ایران از شرکت بیمه سامان، پوشش‌های مختلفی را برای سفر به ایران ارائه می‌دهد، از جمله بیمه فوریت‌های پزشکی و دندانپزشکی، مدارک و بار، بیمه مسئولیت مدنی و سایر پوشش‌ها.

قبل از خرید بیمه، بهتر است قوانین و شرایط بیمه را به دقت مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی نیازهای خود را در پلن بیمه انتخابی پوشش داده شده است. همچنین، توجه کنید که برخی از بیمه‌ها ممکن است محدودیت‌هایی در مورد بیماری‌های مزمن یا وضعیت‌های خاص داشته باشند.

پرداخت حق بیمه بسته به پوشش و مدت زمان سفر و سن مسافر ممکن است متفاوت باشد. پس از خرید بیمه، شما بیمه‌نامه خود را دریافت می‌کنید که شماره تماس بیمه‌گر، کمک‌رسان و اطلاعات ضروری دیگر را در بر دارد. در صورت بروز هرگونه مشکل در سفر، باید با کارشناسان شرکت بیمه سامان تماس بگیرید و مورد خود را گزارش دهید.

بنابراین، خرید بیمه مسافرتی برای حفظ امنیت و آرامش خاطر شما در سفر به ایران بسیار توصیه می‌شود.

خرید آنلاین بیمه بیمه مسافرتی ورودی به ایران

اهمیت داشتن بیمه مسافرتی در سفر

ایران یک کشور پرتنوع و غنی از نظر فرهنگ، تاریخ، طبیعت و مردمان مهمان‌نواز است. سفر به ایران تجربه‌ای منحصر به فرد و جذابیت‌های بسیاری دارد. در زیر به برخی از ویژگی‌ها و تجربیاتی که در سفر به ایران خواهید داشت، اشاره می‌کنم:

1. تاریخ و میراث فرهنگی: ایران دارای تاریخ و فرهنگ بسیار قدیمی و غنی است. شهرهای تاریخی مانند اصفهان، شیراز، یزد و تهران دارای آثار تاریخی و معماری منحصر به فردی هستند که می‌توانید بازدید کنید.

2. طبیعت و مناظر طبیعی: ایران دارای تنوع طبیعی فراوانی از کوهستان‌ها، جنگل‌ها، صحراها، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها است. جاذبه‌های طبیعی مانند دریاچه ارومیه، جنگل‌های هیرکانیان و آبشارهای گلستان برای علاقه‌مندان به طبیعت بسیار جذاب هستند.

3. غذاهای متنوع: غذاهای ایرانی با تنوع و خوشمزه‌بودن شهرت دارند. از کباب‌ها و غذاهای محلی تا خورش‌ها و دسرهای متنوع، می‌توانید تجربه‌های متفاوتی از طعم‌های محلی را تجربه کنید.

4. مردم مهمان‌نواز: مردم ایران به عنوان مهمان‌نوازانه، خوش‌برخورد و دوستانه شناخته می‌شوند. در سفر به ایران می‌توانید با فرهنگ و تراث مردمان محلی آشنا شده و تجربه‌ی معاشرت با آنها را داشته باشید.

5. معابر تاریخی: بازدید از بازارها و معابر تاریخی شهرها می‌تواند تجربه‌ی جالبی باشد. بازارهای اصفهان، بزرگراه انقلاب در تهران و بازار واقف در مشهد از جمله معابر پرجذاب هستند.

6. جاذبه‌های مذهبی: ایران دارای مکان‌های مذهبی مهمی برای مسلمانان است. حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد، حرم شاه چراغ در شیراز و حرم حضرت معصومه در قم، جاذبه‌های دینی و مذهبی مهمی هستند.

در کل، سفر به ایران باعث می‌شود تا با تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعی این کشور آشنا شوید و تجربه‌های جذاب و خاطره‌انگیزی را در خاطرات خود به دست آورید.

اما زمانی که مسافر با برخی از مشکلات پیش‌بینی‌نشده در سفر خود به ایران روبه‌رو می‌شود، اهمیت بیمه مسافرتی ورودی به ایران بیشتر مشخص می‌شود. برای مثال مواردی مانند بیماری ناگهانی در سفر و نیاز مسافر به دارو، درمان و مراقبت پزشکی یا زمانی بر اثر اتفاقی مسافر نیاز به مشاوره حقوقی و قضائی دارد، در ایران مواردی هستند که نیاز به خرید بیمه مسافرتی را برای مسافرین، ضروری می‌کنند.

پوشش‌های بیمه مسافرتی ورود به ایران incoming

این بیمه نامه در مبادی ورودی به ایران برای اطباع غیر ایرانی اجباری می باشد.
پوشش بیمه مسافرتی ورودی به ایران در یک طرح بیمه ای مصوبه بیمه مرکزی ایران دریک طرح ۱۰.۰۰۰ یوروی به مسافرینی که قصد ورود به ایران را دارند توسط بیمه سامان ارایه می گردد.

موارد تحت پوشش بیمه‌های مسافرین ورودی به ایران incoming

۱ . پوشش پزشکی:

این پوشش شامل پرداخت هزینه‌های پزشکی و درمانی در طول مدت سفر و در ایران می‌باشند. (با استناد به گواهی پزشکی مبنی بر نیاز فوری به درمان همراه با پوشش بیماری کرونا) چنانچه در طول مدت سفر در کشور ایران بیماریی حادث شود و یا حادثه ای که منجر به مصدومیت گردد برای مسافر رخ دهد.
چنانچه مسافر که این بیمه نامه مسافرتی را قبل از ورود به خاک ایران برای خود خریداری نموده می تواند خسارت‌های مربوطه را از محل بیمه نامه خود از شرکت بیمه مربوطه داخل و یا خارج ازایران دریافت نماید مشروط به اینکه آن بیماری مسبوق به سابقه نباشد.
توضیح: بیماری مسبوق به سابقه به بیماری گفته می شود که در اثر بیماری دیگری که از قبل وجود دارد اتفاق بیفتد.مانند فشار خون که گاها منجر به سکته می شود. یا مانند بیماری سنگ کلیه که در سفر با حرکت کردن سنگ در کلیه یا مثانه مشکلاتی به وجود اورد و مثال هایی از این قبیل. و همینطور مشکلاتی که در اثر بیماری دیابت بروز می کند.
پوشش های این بیمه نامه شامل مراقبت‌های پزشکی ، بستری در بیمارستان، داروها، معاینات و سایر خدمات بهداشتی تا سقف ۱۰.۰۰۰ یورومی باشد.

۲ . پذیرش و انتقال بیمه شده به مراکز درمانی:

پذیرش و انتقال بیمه شده به نزدیکترین مرکز درمانی و هماهنگی لازم جهت انتقال بیمه شده به مرکز درمانی مجهز تر با توجه به نظر پزشک معتمد. استفاده از آمبولانس هوایی و بازگزداندن بیمه شده به کشور مبدا در صورت نیاز و همچنین در صورت فقدان وجود مرکز مجهز در کشور مقصد.

۳ . پوششش دندانپزشکی:

این پوشش هزینه های خدمات فوریت های دندانپزشکی را شامل می شود. شایان ذکر است درمان قطعی دندان شامل این پوشش نمی گردد. مانند پرداخت فوریت های دندان پزشکی محدود به هزینه هایی که به منظور رفع دندان درد ، درمان عفونت و کشیدن دندان انجام می گیرد.

۴ . پوشش معاضدت حقوقی:

شامل مشاوره حقوقی و پرداخت هزینه های دعاوی بیمه شده در صورتی که طبق قوانین مدنی ایران علیه بیمه شده مطرح شود.

۵ . پوشش بازگرداندن جسد:

هزینه بازگرداندن فرد فوت شده و تشریفات اداری و ملزومات مورد نیاز مربوطه ،از ایران به نزدیکترین فرودگاه محل اقامت بیمه شده که معادل ۱۵ بلیط اکونومی ایرلاینی می باشد که متوفی را به کشور مبدا باز می گرداند.که این ایرلاین ها عمدتا ایرلاین های ملی می باشند نه ایرلاین های خصوصی که همین امر موجب هزینه های بسیار گزاف م گردد. این پوشش بیمه ای تمامی هزینه های انتقال جسد را پوشش میدهد.
لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد منجر به فوت هزینه های بیمارستانی اعم از حادثه یا بیماری هم مستتر میگردد که جمیع مباحث منجر به هزینه های بسیار گزاف برای گردشگران در سفر می گردد.

۶ . پرداخت هزینه‌های بلیط رفت و برگشت:

پرداخت هزینه های بلیط رفت و برگشت و هزینه اقامت یک نفر به درخواست بیمه شده و به تشخیص پزشک معتمد تا ۲۰ روزمشروط به اینکه بیمه شده در بیمارستان بستری شده باشد.

۷ . بازگشت هزینه های بازگشتکودکان زیر ۱۵ سال:

پرداخت هزینه‌های بازگشت کودکان زیر ۱۵ سال بیمه شده به همراه یک سرپرست به کشور متبوع در صورتی که بیمه شده توانایی ادامه سفربا وسیله نقلیه شخصی و یا وسیله نقلیه ای که برای ابتدای سفر استفاده کرده است را نداشته باشد.

۸ . پرداخت هزینه های بازگشت غیر منتظره به دلیل مسایل حاد پزشکی:

پرداخت هزینه های بازگشت غیر منتظره بیمه شدهبه کشور مبدا به دلیل مسایل حاد پزشکی و یا فوت بستگان درجه یک در صورتی که نتواند از
بلیط اصلی برای برگشت استفاده نماید.

۹ . انتقال پیام های فوری پزشکان

انتقال پیام های فوری و همچنین ارایه نشانی مراکز درمانی،داروخانه ها، پزشکان در ایران

اگر همچنان سوال یا ابهامی در خصوص خرید یا استفاده از بیمه مسافرتی دارید، با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. به صورت ۷/۲۴ پاسخگوی مسافرین گرامی هستیم.