آیا بیمه مسافرتی خریداری شده قابل تمدید می باشد؟

نحوه تمدید بیمه مسافرتی به چه صورت بوده و چگونه باید اقدام نماییم؟

در این مطلب هر آنچه در مورد تمدید بیمه مسافرتی نیاز دارید توضیح داده شده است.

بیمه‌نامه مسافرتی که از شرکت بیمه سامان خریداری می‌گردد فقط برای یک بار قابل تمدید می‌باشد که نحوه تمدید آن به صورت زیر است:

1- جهت تمدید بیمه نامه مسافرتی خود، حداقل یک هفته قبل از اتمام بیمه نامه باید اقدام نمایید. آگاه باشید که پروسه تمدید بیمه نامه با توجه به اختلاف زمانی مسافر در مقصد و ایران و تعطیلات در ایران گاها تا 5 روز کاری زمان برخواهد بود. لازم به ذکر است که تمدید بیمه نامه فقط در اداره مرکزی شرکت بیمه سامان و از طریق همین وب‌سایت بیمه مسافرتی دات کام و فقط برای یک بار امکان‌پذیر است.

2- تمدید بیمه‌نامه مسافرتی به شرطی صورت می پذیرد که فرد متقاضی بیمه نامه مسافرتی حداقل دو هفته‌ای و حداکثر سه ماهه از شرکت بیمه سامان خریداری کرده باشد و در طول مدت بیمه نامه مسافرتی خود نباید خسارتی دریافت نموده باشد.

3- جهت تمدید بیمه نامه متقاضی باید درخواست تمدید خود را به صورت واتساپ یا ایمیل با ذکر عدم دریافت خسارت و کد ملی و شماره بیمه نامه مسافرتی فعالی که در اختیار دارد کتبا مطرح نماید.

بیمه مسافرتی

تمدید بیمه مسافرتی

برای تمدید بیمه مسافرتی سامان، می‌توانید از طریق لینک زیر به پشتیبانی بیمه مسافرتی دات کام مراجعه کنید.

شما می‌توانید اقدامات لازم برای تمدید بیمه مسافرتی خود را انجام دهید. بهتر است به دقت موارد زیر را انجام دهید:

  1. مشخصات بیمه‌نامه: اطلاعات مرتبط با بیمه‌نامه‌تان را به دقت وارد کنید. این شامل شماره بیمه‌نامه، تاریخ شروع و پایان پوشش و سایر مشخصات می‌شود.
  2. پرداخت هزینه تمدید: هزینه تمدید بیمه مسافرتی را به روش‌های مختلفی مانند انتقال بانکی یا پرداخت آنلاین پرداخت کنید. لازم به ذکر است که حق بیمه‌ی بیمه نامه مسافرتی تمدیدی حدود 2.5 برابر بیمه‌های عادی می‌باشد.
  3. اطلاعات تماس: در فرآیند تمدید بیمه، ممکن است به اطلاعات تماس به‌روز خود نیاز داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن و ایمیل شما به درستی وارد شده باشد.
  4. تایید تمدید: پس از انجام مراحل تمدید، از دریافت تاییدیه تمدید بیمه مطمئن شوید. این تاییدیه به شما اطلاع از تمدید موفقیت‌آمیز بیمه‌نامه مسافرتی می‌دهد.

اگر تمدید بیمه مسافرتی سامان را انجام داده و هنوز سوالی دارید، بهتر است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست‌هایتان را بیان کنید و از اطلاعات دقیق و به‌روز بهره‌مند شوید.

12 Comments

  1. sadegh اکتبر 5, 2023 at 3:09 ب.ظ - Reply

    جالبه من از نمایندگی که بیمه رو خریدم سوال کردم اصلا نمیدونست بیمه مسافرتی تمدید میشه و با قاطعیت گفت تمدید نداریم اما بیمه مسافرتی شینگن خودمو اینجا تمدید کردم فقط باید دو هفته زودتر به پشتیبانی بگین چون تمدید من حدود 2 هفته طول کشید

    • بیمه مسافرتی ژانویه 19, 2024 at 1:08 ب.ظ - Reply

      معمولا یک هفته طول میکشه اما هرچه زودتر برای تمدید اقدام کنید بهتره

  2. فریبا نوامبر 9, 2023 at 3:06 ب.ظ - Reply

    من از کانادا تماس گرفتم و بیمه خودمو یک ماه تمدید کردم و خیلی ممنونم از پشتیبانی شما

  3. Nadia ژانویه 12, 2024 at 3:13 ب.ظ - Reply

    اینکه این سایت تمدید بیمه مسافرتی رو انجام میده خیلی خوبه من سفر قبلی بیمه رو از بانک سامان خریده بودم و با کلی تماسی که گرفتم و پاسخگو نبودن نتونستم تمدید انجام بدم اما این سفر که بیمه را از سایت خریدم راحتم 45 روز تمدید کردم و ممنونم از پشتیبانی

  4. راضیه ژانویه 14, 2024 at 3:41 ب.ظ - Reply

    ببخشید شماره واتساپ تمدید بیمه مسافرتی رو میخوام

  5. Sara am ژانویه 17, 2024 at 1:08 ب.ظ - Reply

    سلام من یک بار دو هفته ای تمدید کردم ازتون چرا دفعه دوم دیگه تمدید نکردین؟

    • بیمه مسافرتی ژانویه 19, 2024 at 1:18 ب.ظ - Reply

      سلام
      متاسفانه فقط یک بار امکان تمدید بیمه نامه مسافرتی وجود داره

  6. ف ز ژوئن 13, 2024 at 8:05 ب.ظ - Reply

    وقتتون بخیر تاریخ بیمه مسافرتی تموم شده میشه تمدید کرد یا راه دیگه‌ای هست که بیمه انجام بشه به مدت ۲ ماه

    • aidin ژوئن 14, 2024 at 9:21 ب.ظ - Reply

      سلام، وقت بخیر
      متاسفانه بعد از اتمام بیمه‌نامه امکان تمدید وجود نداره. میبایست دو هفته زودتر از اتمام مدت بیمه تون برای تمدید اقدام می‌کردین.

Leave A Comment