بیمه مسافرتی دات کام چیست؟

بیمه مسافرتی دات کام یک ایده‌ی نوآورانه و پلتفرم کاملا دیجیتال است که به ارائه خدمات در انواع بیمه مسافرتی خارجی و داخلی می‌پردازد. امکان مقایسه طرح‌ها، پوشش‌های بیمه‌ای و قیمت بیمه مسافرتی، خرید آنلاین و صدور آنی بیمه سفر در این وب‌سایت فراهم شده است.

کارگزاری رسمی بیمه مرکزی فروش آنلاین بیمه مسافرتی

فروش آنلاین و صدور آنی بیمه مسافرتی

هدف ما، فراهم کردن تجربه‌ای ساده، کارآمد و امن برای مسافران است. از طریق بیمه مسافرتی دات کام، شما می‌توانید علاوه بر دریافت هرگونه مشاوره آنلاین و تلفنی در خصوص بیمه مسافرتی، انواع مختلف بیمه‌های مسافرتی را بررسی کنید و به راحتی بیمه مناسب برای سفر خود را انتخاب کنید.

ما به سابقه‌ی طولانی در این رشته بیمه‌ای، دانش فنی و تخصصی در زمینه بیمه مسافرتی و همچنین ارتباط برقرار با شرکای بیمه‌ای معتبر و قابل اعتماد افتخار می‌کنیم. این امکان را به مسافرین می‌دهیم تا با آرامش بیشتری بتوانید سفر خود را آغاز کنید، زیرا بیمه مسافرتی به عنوان یک ابزار حیاتی در پشتیبانی از شما در مواقع اضطراری و در مواجهه با مسائل غیرمنتظره، ارزشمند است.

تیم ما از مشاوران بیمه مسافرتی با تجربه و متعهد تشکیل شده است که آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی‌های لازم برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی برای شما هستند. ما به ارائه خدماتی شفاف و قابل اعتماد تأکید داریم تا شما با اطمینان بیشتری به سفر خود بروید.

به ما بپیوندید و از تجربه‌ای آسان و مطمئن در انتخاب بیمه مسافرتی برای سفرهایتان بهره‌مند شوید.

بیمه مسافرتی دات کام معتبرترین درگاه فروش و صدور آنلاین بیمه مسافرتی سامان می‌باشد. در این وب‌سایت خرید کاربران بی واسطه از بیمه مسافرتی سامان است و حق بیمه مستقیما به حساب شرکت بیمه سامان واریز می‌شود.

گروه کارگزاری ۱۵۶۵ بیمه مرکزی، از تاریخ ۱ / ۱۰ / ۱۳۹۸ پس از اخذ مجوزهای فعالیت از بیمه مرکزی ایران، رسما شروع به کار نموده است. شایان ذکر است این گروه از سال ۱۳۸۹ به صورت پیوسته و تخصصی در زمینه فروش و صدور بیمه مسافرتی به صورت آنلاین و آفلاین، فعالیت نموده و بسیاری از آژانس‌های مسافرتی و پلتفرم‌های آنلاین، همکار این مجموعه هستند. در حال حاضر مسافران می‌توانند در این وبسایت همه طرح‌های بیمه مسافرتی را مشاهده و مقایسه کنند و بر اساس نیاز و بودجه خود اقدام به خرید بیمه مسافرتی نمایند.

Leave A Comment